lördag 8 februari 2014

Vill NU!

Usch va jag är otålig nu..... Känner hur tålamodet har nått sin gräns och rastlösheten har tagit över.
Jag vilk föda NU!! Jag vill flytta NU!! :D
Har 7 dagar kvar till BF och skulle jag gå över tiden så har jag nog fött innan Feb är slut.
Lägenheten får jag om ca 20 dagar. Så igentligen så är det inte alls så långt kvar.
Meeeeeeeeeeeeen! Det känns som evigheter nu, haha!
Sen tror jag nog att det är lite stress som leker med min hjärna. Har en hel del att fixa innan månaden är över. Och jag står helt fast! Vet inte vart jag ska börja.
1. Ska jag börja packa nu och mitt i allt föda?
2. Ska jag vänta tills jag föder, i hopp om att det sker inom dom närmaste dagarna, så kan jag packa i lugn och ro dom/den sista veckor/veckan?
3. Ska man vänta med att packa tills man föder och kanske ha oturen att jag går över tiden så pass att förlossning och flytt krockar med varandra?

Hahaha! Ser ni paniken!!!! ;D
Tålamod?? Vad är det?? :P

TickTack tiden går! Sackta men ändå för fort.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar