tisdag 15 april 2014

För varje dag som går...

För varje dag som går undrar jag vad som avgör att folk ska ständigt råka ut för orättvisa och elände...
Är det för att man är för snäll? Är det för att man ger 100% av sitt hjärta? Eller är det för att man är dum?

Ständigt går jag igenom allt jag har gått igenom i mitt liv och försöker se en lösning till att aldrig mer bli utsatt som förr... Men när svaren är så långt bort så tappar man modet och vill bara ge upp. När ska min själ få ro?


Upp och ner, fram och tillbaka.. Nu är jag trött och illamående av den långa berg och dalbanan som jag har varit fånge i hela mitt liv... Jag vill bara kliva av, gå framåt och aldrig mer se den hemska karusellen!

Så bjud inte med mig om du inte är beredd att hålla min hand genom hela resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar